Koncertowo jazzowo we Wrocławiu

Wczoraj miałem być na koncercie Charliego Hadena. Bilety były kupione, opiekunka dla dzieci uzgodniona i … w poniedziałek niestety koncert odwołano, bo Charlie Haden znalazł się w szpitalu :(. Planowane jest powtórzenie koncertu w październiku, ale jeszcze nie wiadomo kiedy dokładnie. Szczegóły będą dostępne niedługo.  Szybkiego powrotu do zdrowia Charlie i do zobaczenia w październiku.

W piątek będzie za to koncert Tomasza Stańki w Filharmonii Wrocławskiej w ramach cyklu „Akustyczny Jazz”.  Byłem już na dwóch koncertach z tego cyklu i muszę przyznać, że było warto. Mam nadzieję, że tym razem organizatorzy zadbali o odpowiednie działania marketingowe i widownia będzie pełna, tym bardziej, że w tym samym czasie w Hali Orbita wystąpi Katie Melua i część wielbicieli Stańki i Melua musiała dokonać wyboru. Ja nie miałem problemu i wybrałem Stańkę 🙂

Poza tym szykuje się prawdziwie muzyczna jesień.  W październiku ma być ten przesunięty koncert Charliego Hadena, ale już w listopadzie będzie klęska urodzaju.

Najpierw 6 listopada zapowiadane są dwa koncerty sław muzyki Jazzowej. W ramach Ethno Jazz Festiwalu wystąpi Pat Metheny, natomiast w ramach Jazztopadu wystąpi Sonny Rolins. Szkoda że organizatorzy się nie dogadali i nie ustalili odrębnych dat koncertów. Będzie trzeba podjąć trudną decyzję, na który koncert się wybrać.

Ponadto 27 listopada wystąpi legendarny Paco de Lucia w ramach festiwalu Gitara 2011. Tutaj na szczęście nie ma problemu z kolizją innego wydarzenia.

Skomentuj

