MiniDAC.1 cz.3

Zrobiłem ostateczne poprawki w układzie MiniDACa  o których pisałem wczoraj i zacząłem wkładać go do obudowy.

Ostateczna ? wersja modułu przetwornika

Ostateczna ? wersja modułu przetwornika.

Na płytce przetwornika zmieniłem kilka kodensatorów dookoła PCM1798. Obecnie układ wygląda tak:

  • Równolegle do C40 dolutowany jest OS Con 10uF/6.3V – zasilanie Vcc2L przetwornika.
  • Równolegle do R13 (błąd w oznaczeniu na płytce) jest OS Con 10uF/6.3V – zasilanie Vcc2R przetwornika.
  • Równolegle do C41 dolutowany jest Rubycon BlackGate PK 47uF/25V – zasilanie Vcc1 przetwornika.
  • Równolegle do C42 dolutowany jest OS Con 10uF/6.3 – zasilanie Vdd przetwornika.

Dodatkowo w zasilaczu dolutowałem OS Con 10uF/6.3V pomiędzy nóżkami Out i GND stabilizatorów LT 1085, co powinno dodatkowo poprawić punkty pracy stabilizatora i wyeliminować ewentualne oscylacje. Co prawda Linear Technology w nocie aplikacyjnej LT1085 zaleca użycie kondensatorów tantalowych, ale OS Cony moim zdaniem są równie dobre, tym bardziej, że nieco dalej na płytce są duże kondensatory Sanyo MVAX.

Układ w obudowie, do zrobienia został panel przedni.

Układ w obudowie, do zrobienia został panel przedni.

Udało mi się zmieścić układ w obudowie. Pozostało jeszcze wymyślenie estetycznego przedniego panelu i wkomponowanie w niego przełącznika Coaxial / Optica, kontrolek synchronizacji (D2) oraz zasilania (D1) i ewentualnie wyłącznika sieciowego.

One response to “MiniDAC.1 cz.3

  1. Pingback: MiniDAC.1 cz.4 – zapakowany w obudowę | hififreak

Skomentuj

